Home iconHome»Nieuws»

KlaagCamping Witterzomer. Dubbel genieten.

Follow us on Twitter

KlaagCamping Witterzomer. Dubbel genieten.

BAM!!! Deed onze deurmat toen de nieuwste '100 jaar' Motor Magazine erop viel, gewikkeld in cellofaan zodat de gebruikelijke reclame op zijn plaats blijft. Dit keer zat het TT Circuitboekje er weer in. Allerlei informatie over het komende jaar, interviews en heel veel reclame. Doorbladerend stuiten we op een reclame van (we durven het woord bijna niet meer in de mond te nemen omdat we dan kokhalsneigingen krijgen) Witt... brrr... Witterz... zucht... jeweetwel, Die camping die altijd klaagt over het circuit, maar tijdens de TT altijd weer gezellig mee doet. Ook dit jaar promoten ze zich als leuke, gezellige en motorvriendelijke camping die TT gangers weer schijnheilig verwelkomt. Zoals bekend voeren wij al jaren actie tegen deze hypocriete bende, met oordoppen, geluid en stickers. Dit jaar doet vooral de reclameslogan van de Klaagcamping bij ons de redactie-emmer goed vullen.

Witterzomer

 

Reacties   

 
+2#9Rete-pprt28-02-2013 10:13
Gevalletje van open zenuw geraakt??

Waarschijnlijk is die beste camping-baas vroeger te weinig geknuffeld en wil hij gewoon een beetje liefdevolle aandacht. Die kunnen wij hem toch geven met z'n allen? Einde probleem!
Citeer
 
 
0#8Stijn27-02-2013 12:57
HAHAHAHA!!! Witterzomer op Facebook! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454536071279307&set=a.166366973429553.41106.113078118758439
Citeer
 
 
0#7Peter Betweter27-02-2013 12:26
Je kunt nog altijd vrienden met ze worden: www.facebook.com/Witterzomer
Citeer
 
 
+2#6Peter Betweter27-02-2013 12:20
Het is gewoon die eikel van een Hielke Zingstra de eigenaar. Hij heeft al wel 10 processen tegen het circuit gevoerd. Wat een hypocriete %$#@!!!
Citeer
 
 
0#5nelus27-02-2013 06:50
Lekker naar "de haar" een echte TT camping!!en al die losers van wittezomer lopen bij ons op de camping rond omdat er bij hun geen reet te beleven valt!!
stelletje losers!!!!
Citeer
 
 
+2#4Ftd_edus26-02-2013 19:52
Witterzomerganger zei:
Jullie moeten niet zo klagen, het zijn de vaste bewoners die klagen echt niet :P


Niet duidelijk, heb hem drie keer gelezen, maar wie klaagt er nu?
Citeer
 
 
+3#3Yammie26-02-2013 19:10
Volgens mij heeft hij/zij van de eerste reactie het niet helemaal goed begrepen. "vaste" bewoners zijn er niet!.Je mag er niet vast wonen. Je zult wel huurders van een jaarplaats bedoelen. En de eigenaar van Witterzomer heeft het nog steeds voor het zeggen, of zie ik dat verkeerd. Ach, toch leuk big smile op de camping met dezelfde mensen die de motorsport het moeilijk maken. Gezellig!!! 't is maar waar je naar uit kijkt.
Citeer
 
 
+10#2TT-liefhebber26-02-2013 18:24
Helemaal mee eens Oliepeil!
Schelden en protesteren en aan de andere kant profiteren van datzelfde circuit.
Deze camping moet door iedereen vermeden worden.
Citeer
 
 
-18#1Witterzomerganger26-02-2013 16:52
Jullie moeten niet zo klagen, het zijn de vaste bewoners die klagen echt niet de camping Witerzomer zelf. Ik sta er in iedergeval dit jaar weer. :P
Citeer