frame breekt

Terugtroepacties

Kijk, het kan best gebeuren dat je een motor maakt en dat later blijkt dat het toch niet helemaal lekker in orde is. Het <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">frame breekt</a>, er loopt wat <a href="http://www.automotive.com/motorcycle-recalls/145/2009/kawasaki/ninja-zx-10r/27412.html">olie op de achterband</a>, de <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">benzine loopt over het blok</a>, de <a href="http://www.automotive.com/motorcycle-recalls/145/2009/buell/xb12r/45644.html">remmen doen het niet meer</a>, de <a href="http://www.nieuwsmotor.nl/">kabelboom loopt te dicht langs plekken waar het warm wordt</a>, het <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">brandstoffilter scheurt</a>, de <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">voorvork gaat stuk</a>, het <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">ABS stopt ermee</a>, de <a href="http://www.nieuwsmotor.nl">vooras is te dun</a>, de <a href="http://www.highbeam.com/doc/1P3-821264001.html">passagier valt eraf</a>, kleinigheidjes dus, kan iedereen gebeuren. Wat ons nou zo verbaast is dat vroeger de importeur nog wel eens een persbericht uitstuurde om dit te melden, maar dit nu bijna nooit meer gebeurt. Desgevraagd is "We hebben de eigenaars bericht gestuurd" volgens de imprteurs tegenwoordig voldoende, maar volgens ons zijn die niet 100% zo te bereiken. Vandaar dus vroeger die publieke melding. Zoiets is er in Amerika nog steeds, maar dan streng verplicht en <a href="http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/">geheel verzorgd door de NHTSA</a>, zeg maar Verkeer en Waterstaat. Eigenlijk best een veilig idee...

Terugtroepacties

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

Peilers

peilers

sjop